Ga naar de inhoud

Deze 4 "huizen" zijn onze pijlers

 

Image alt text

House of Brands: 
een huis van merken

Laroy Group is een huis waar exclusieve eigen merken, sterke partnermerken en internationale A-merken onder één dak te vinden zijn, om gebruikers en klanten een uniek aanbod te leveren.

Waarom?
Dit leidt tot maximale kansen voor alle betrokkenen van producent tot eindgebruiker.

Home for pets:
een thuis voor dieren

Laroy Group wil de band tussen baasjes en hun geliefde dieren versterken door bij te dragen aan het gelukkig samenleven van mens en dier, dankzij het leveren van gewaardeerde producten en een prettige wisselwerking met eindgebruikers.

Waarom?
Dit zorgt voor  een meerwaarde bovenop onze producten en goede mond-tot-mondreclame die weer nieuwe mensen aantrekt naar onze merken.

Image alt text
Image alt text

House of services:
een huis van diensten

Producten en merken alleen zijn niet het hele verhaal. Allerbelangrijkst zijn gelukkige klanten. Ze staan gelijk aan goede zaken op de lange termijn. Klantenservice is bij Laroy Group daarom het hoogste goed. We hebben tot doel om uitstekende logistieke, administratieve en commerciële diensten te leveren aan al onze partners.

Waarom?
Wij hechten belang aan een goede en wederkerige relatie op lange termijn met gelukkige klanten.

Home for people:
een thuis voor mensen

Ons huis heeft een stevig fundament nodig, namelijk een ijzersterke lange termijn samenwerking met medewerkers, partners en anderen. We zetten daarom volop in op samenwerking, openheid en wederzijds respect tussen al deze mensen om de neuzen in één richting te krijgen.

Waarom?
Dit betrekt mensen en doet hen uitblinken. En het zorgt voor geborgenheid, vertrouwen en een betere samenwerking waardoor nieuwe kansen ontstaan die iedereen ten goede komen.

Image alt text
Image alt text

The garden of life

De 4 pijlers vertegenwoordigd door de 'Huizen', zijn verbonden door een centrale tuin, die symbool staat voor het beschermen van onze planeet. Duurzaamheid voor Laroy Group betekent het focussen op verschillende gebieden die relevant zijn voor het bedrijf, namelijk de mensen met wie we verbonden zijn, het milieu waarin we werken & leven en de producten die we aanbieden.

Waarom?

Het bevorderen van duurzaamheid is cruciaal om onze sector toekomstbestendig te maken.